2020年5月20日 星期三

小米 (1810) 2020 Q1 業績簡析



小米1810,第一季業績
總收入增長13.6%...
主要係手機收入增得OK~
互聯網服務收入增長都勁....
主要靠遊戲收入15億+80%.
仲有 有品電商平台、金融科技業務、電視互聯網服務以及境外互聯網服務所產生的收入, 同比增長71.5%

收入都係谷出黎,最緊要係毛利,睇返公司解釋,以下係引自公司業績

智能手機分部毛利率由2019年第一季度的3.3%升至2020年第一季度的 8.1%。2019年第一季度正處於我們境外市場的產品切換期間,我們為籌備於2019年2月 底至3月推出的新款智能手機而對部分智能手機型號進行了促銷,造成了該季度較低的 毛利率。我們在2020年第一季度發佈的Mi 10和Mi 10 Pro等數款熱門機型憑藉其優越的性 能深受市場歡迎。發佈新產品後我們智能手機業務的毛利率於2020年第一季度上升。

IoT與生活消費產品分部毛利率由2019年第一季度的12.0%升至2020年第一季度的13.4%, 是由於毛利率較高的IoT產品的收入佔比增高所致。

互聯網服務分部毛利率由2019年第 一季度的67.4%降至2020年第一季度的57.1%,主要是由於遊戲及其他增值服務業務的收 入佔比上升,而這些業務的毛利率比廣告業務毛利率低,及我們的金融科技業務毛利率 下降所致。於2020年第一季度,受疫情影響,我們增加了金融科技業務的減值撥備。

睇返前幾季度手機毛利率就見到D變化
智能手機毛利率
2018Q4係6.1%
2019Q1係3.4%
2019Q4係7.8%
2020Q1係8.8%,

係上年Q1太低,今年Q1係提高左,而且手機毛利率一直上升緊,所以毛利增長好高,應該同佢越賣越多高價機影響,所以手機毛利增長咁勁....

IOT都係靠高毛利率產品推高毛利增長

銷售開支同毛利增長差唔多,
行政開支都增長高,
研究開支增長慢都慳到D錢

唔計其他雜項利潤增長都靚

小米而家係靠提高毛利率去增加利潤...
我睇到就係咁,大家可以再深入睇...
呢隻我本人興趣不大....所以唔寫咁長了

沒有留言:

張貼留言