2020年5月9日 星期六

十倍股D市盈率係點? 曾經十倍港股市盈率統計數據

頭先睇左個youtuber講P/E...市盈率.......
應該係投資者常犯十大錯誤觀念之一
其實市盈率呢個野,我應該講過好很多次....
總結就係市盈率參考性係零

不過見人講左D point,我又屎忽痕走去驗證一下
佢個point是咁的, 市盈率高於15倍會有加分~
因為市場認定呢類公司有前景,先會俾高市盈率
我理解佢意思是咁~

咁我就屎忽痕拎返之前整既曾經10倍股做個check~
不過我只有港股數據,唔完善~(應該睇埋中美市場)

而且我係懶唔夠精準.....所以呢個圖,大家有個概念好了~



實際數字要再花時間調較~不過.......有需要先再算
正確應該係統計升果段入面,D公司既P/E......

幅圖是咁的,我拎返2013年12月底至現時曾經出現過10倍以上升幅既股票,大約7x隻... 然後剔走d最高價唔高過1蚊既細股~(最低價係仙既仙股有keep), 高位前一個月日均成交額少過100萬既剔走(易俾人做高), 市值無考慮高低(升左10倍以上都唔會低得去邊), 所以入面有妖股,有正常股......大約70隻

由於曾經10倍過既股票都擺係度,所以假如佢2017年股價見頂, 之後跌左一半,佢2018,2019年底個P/E都係會KEEP埋一齊做統計~即係升緊果段同跌返落黎果段既P/E都有計~(懶,其實應該只睇升果段)

我係計每年年底個P/E.....

個統計數字就係咁,3段P/E既公司數目差唔多,虧損,P/E 0-15,P/E大過15既公司數目都好相近,除左明顯虧損既公司比較多之外,唔覺有明顯偏向高P/E....虧損果D大部份都是妖股......(香港唔同美國)...2018年虧損果D有阿里影業,阿里健康(最近勁升啦), 鼎益豐,光啟科學呢D....

咁0-15倍P/E果D係咩公司? 年年唔同我同樣抽2018年講,有內房....恆大,融創,新城發展,中國奧園果D, 賣車公司,中升,美東,春立醫療都係0-15

15倍以上,舜宇,金斯瑞,頤海,丘鈦,中海物業.. 

其實,我只想帶出,咩P/E都好,都可以有10倍股,係咪低P/E或高P/E,股價就會一定升得勁? 
同一堆低P/E股,係咪全部都會升返上去變正常P/E? (NO~) 
高P/E股係咪就會一定股價大升? (NO~)

我想強調舉單一股票或者就算舉十隻股票出黎做例子,都變成偏見(BIAS)... 或者好容易犯左一個好多投資者都犯既錯誤,以偏概全~

即係見到A公司股價勁升,佢P/E一直高喎,咁買同樣一直高P/E既B公司都一樣勁升啦~買買買 錯哂~

一個選股準則,係要經過統計學去驗證先可以叫做一個正確既投資準則,即係所有股票都要睇係咪有超過一半既公司都成立

如果一個準則,例如低P/E既公司會較大機會有10倍股,呢一個假設,經過統計數據驗證過係錯既... 咁佢就唔係一個正確既選股準則


不過我呢次都無全部將全部公司納入統計範圍,只納入曾經十倍既股票,只有70隻,係偏少,所以我話呢個表參考下算,有時間應該係將全部股票升果段既P/E去做一個統計,但由於超大工程,要花唔少時間.....但我覺得結論唔會偏差太遠....

之前篇文都用AMAZON舉例講過會計上利潤唔一定係真正利潤
咁所以P/E未必係真正既P/E....
所以直接睇P/E.....用途不大........
至於要睇乜? 

我慢慢糾正返大家D錯誤觀念先再講啦~

沒有留言:

張貼留言