2014年10月9日 星期四

中國白銀(0815)主要證券行持倉變動


http://webb-site.com/ccass/chldchg.asp?issue=10285&d1=2014-09-05&d=2014-10-08&sort=chngdn
參考以上連結,9月初高位至今,倉位變動較大的證券行有4家,增加最多的是HSBC+1.23%,沽得最狠是KGI,其次是金英,之後是海通,拿到數據,得出圖表如下
以下是解說


KGI是8月15日大升日大量掃貨,KGI持倉變動佔當日成交量33%,當日應該係佢掃高左,之後2日都有繼續掃貨,但9月30開始連續沽貨,以佢買入價日子來看,KGI的客戶是在止蝕,因8月15最低價1.64,9月30,10月3,6日連續3日沽貨,佔當日成交37-47%,3日股價範圍1.46-1.75

金英,係應該止賺部份持倉,因為早於8月1已經有春江鴨慢慢掃高左間公司,9月25,26,29日為主要沽貨日,3日價格範圍1.72-2.14,分別佔3日成交量39-44%。

海通,點解係負數? 因為石勁磊(次大股東)將D貨轉左去海通,我將原海通持倉減去石生果億幾持貨,負數即係石生減持歷史,佢由8月18沽到9月11,2蚊樓上開始慢慢減持,但之後停左。

匯豐,D客真係咩人都有,大股東都曾經擺貨係佢度,不過最近轉走左去齊魯,當人地係咁沽,匯豐D客就密密接,越跌越接,唔知係咩基金/大戶接。

結論
815股價由2蚊急跌至1.5,跌左25%既凶手已經出現,就係金英同埋KGI既客減持,公司係咪真係咁差? 係咪真係因銀價跌要跌25%咁多? 係咪因為個價太高唔值? 個人認為完全不是,基本面只是短暫轉差, 銀價升返佢又會賺好多咩? 唔係架, 暫時對815結論不變,學匯豐D客咁,越跌越儲,慢慢儲貨,再有耐心等待,暫時對此股看法不變

沒有留言:

張貼留言