2021年10月30日 星期六

我對長線同短線既睇法

 長文,係想講我對長線同短線既睇法

我覺得幾重要,請大家睇一睇



這是昨晚買賣FUTU既交易記錄~

先戴頭盔,FUTU不是好的炒賣對象,因為佢股價弱~

就算你係炒股高手揀隻強勢股買一定賺得多過買賣FUTU

會買賣佢只係因為之前炒左N日,習慣左佢既D走勢覺得易賺D

股價跌緊都是可以有錢賺,這裡有6次買賣記錄,5賺1蝕

雖然FUTU昨晚係跌,但我昨晚買賣整體賺2%左右。(前晚大跌我都有炒都有賺7%)

純粹想證明一樣野,你有技巧有運氣,咩情況都可以賺到錢。

咁當然你只是買賣股票,唔係沽空買衍生產品,

隻股票要有彈升先有得賺,彈都唔彈係唔會有錢賺。

大家一定覺得好奇怪~發掘十倍股做咩學人炒股~

原因當然有好多,我想帶個重點俾大家~


學投資至今,我都係睇長線既書,因為長線既書講既優點比較多

例如,你坐貨D股票會係你瞓緊覺既時侯都幫你賺錢,你咩都唔洗做擺係度就賺到錢,長線投資一定大賺,長線投資令你變富有,等等。其實好多商業廣告都係講長線投資有幾好,短線有幾危險,短線好多缺點,賺左又會蝕返,長線一定唔會蝕咁。坐貨都會坐返轉升。年少無知,當然唔識分辨這些。又或者以前係有好多例子證明長線係穩賺,短線係無咩賺。投資係好投機就一定係衰。


咁我由長線投資中既最大派系:價值投資學起,睇重基本面。邊個賺最多就跟邊個學,係好正常既起步,所以一定係睇Warren Buffett既書先。但經過多年經驗後覺得,長線投資及睇基本面係正確,但只限於好少數既股票,而家睇返轉頭當然會知你長坐騰訊咪賺囉大錢囉,你長坐TESLA咪賺大錢囉,但幾千隻股票有幾多隻騰訊有幾多隻TESLA,你長坐左BABA你就瓜左啦。再者,一個初學者有冇可能一學就揀得中果少數股票? 幾千隻股票只有幾隻係長升大升既話,幾千個人做長線投資,每人揀一隻黎坐,都總有幾個人會係大賺,但好多人都係揀唔中而賺唔到大錢呢,以前無統計你睇少數既大賺報導,某某買左某股長坐大賺,或某某好彩買中某股長坐大賺,個個都拎佢地黎講當佢地係神,其實係一將功成萬骨枯,用同一個方法但揀唔中股而死左既人你估有幾多? 一定有好多。如果你選唔中果少數會持續上升既股票,你長線投資回報其實極低。


而且有時好無奈既係,你坐緊果陣佢唔升,坐左一兩年都唔升,坐到懷疑人生,無人教你應該點,繼續坐? 走左先? 點知你走左之後半年佢就升,長坐係無人教你點睇股價走勢,點去操作買賣應對不同情況,睇基本面會教到你所有野? 唔可以。


但好多價值投資信徒或長線投資者,都只是相信長線投資才是唯一賺錢方法。這種思想其實有缺憾。只認為單一方法是正確是會將自己限制在某個空間,接受唔到新事物(通常呢D人都比較固執,因為固執先會長坐一隻死都唔沽)。投資就會變得不靈活,世界如果已經變左佢地唔會發覺。Warren Buffett果套係持續左好多年,但近年都有佢跑輸既新聞。因為Warren Buffett一直都唔買科技股,直到近年先重注Apple(AAPL),Warren Buffett表現好只是因為AAPL表現好,但如果AAPL表現差,佢其實無其他科技股去追落後。而且睇書講要分散投資,Warren Buffett持有AAPL佔佢投資組合去到40%(當然佢仲有好多現金),咁單一股票佔一個投資組合達40%算唔算分散? 我就認為唔算好分散。(其實無人係完美,Warren Buffett有好多值得我地學習既地方,但亦都唔好盲目當佢係絕對真理)


而且Warren Buffett賺緊錢既時候,其實有其他更多人投資回報率比佢高,只是這些人錢不夠Warren Buffett多,所以無咩人講。又或者多數人不能夠持續多年有呢個成績,但對於散戶,佢地既方法可能更適合,因為佢地用更錢既少去賺返黎,更貼近散戶既資產,你有幾十幾十萬去買賣同你有幾億幾十億去買係完全不同。


基本面只係其中一面,如果只睇一面無睇第二面,你就唔夠全面。你都要學下從股價中了解市場,市場幾時先會係咁買某隻股價從而令股價係咁升? 基本面好一定升? 有好消息一定升? 都唔係,所以價值投資有佢不足地方,要靠自己從市場中學習去補充,就算你睇左教你買賣既書,你都係要靠自己去多買賣練習先會用到會明白,唔會只睇書就識炒股。現在每次我見到人只講一面我就覺得這個人道行仍未夠。


多數青少年其實錢少,需要既係快速將好少既錢滾大少少,滾到有一個規模先可以慢慢坐。因為當你既錢多到某個水平,你投資回報低都夠你生活既時候,你就唔會介意慢慢坐。你有好多錢既時侯一年20%回報率已經好多了,但青少年應該要一年1倍以上回報。


寫左一頁紙(就黎2千字),暫時寫住咁多,以上各點我都可以再寫多幾千字,最後係度解答返我點解要短炒,就係要補充返自己不足既地方,基本面已經學得7788,但買賣操作仍然有待改進,我係想由增加買賣經驗改善自己之前買賣既不足。當你選股不是選到那少數的股票,或就算選到要面對突然發生的事件,如何做好應對,都是靠短線買賣經驗去學。


最後講返張圖入面既買賣記錄,我已經寫左係收費欄去解釋,去講我點操作,當中思考及技巧,有興趣就去收費欄睇。


收費欄傳送門

https://bit.ly/QuamnetEdwardLee


沒有留言:

張貼留言