2021年8月21日 星期六

過去一年有幾多隻MPF香港基金跑贏恆指? (截至2021年7月底)

過去一年有幾多隻MPF香港基金跑贏恆指?





答案係接近9成跑贏!!! 

33個基金中有4個跑輸俾恆指,即是有29個基金跑贏,佔87.9%,如果不計重複的基金,只計成分基金,成份基金總數是 26,有3個跑輸俾恆指,即是有88.5%跑贏,大約都是88%左右。

留意返佢係截到7月31,8月又可能不同,到時再Update

同期追蹤恆指的基金升幅是6.94%-7.87%

這4個跑輸俾恆指的MPF香港基金中,2個是景順強積金策略計劃的中港股票基金(1個類別A,1個類別H),1個是AMTD景順香港中國基金,這3個回報率低於2%既基金都是景順。仲有一個友邦強積金優選計劃-中港基金跑輸,升幅只有4.82%。

點解會跑輸?

應該要搵一年前佢地持有組合是什麼再比較現時組合,不過要搵一年前組合比較難,睇住最近十大持倉先。

景順中港基金6月底持有阿里巴巴佔組合9.4%,騰訊佔組合8.6%,美團佔組合7.2%,3隻股票佔組合25.2%。

以下所有股票升跌已近股息再投資。

過去1年(2020年7月30-2021年7月30),騰訊跌11.3%,BABA跌22%,美團升11%,仲有平安跌15.7%,入面都有唔少升得多例如信達生物,招行,升幅超過60%,不過我估十大以外既持股有大影響

https://www.invesco.com.hk/dam/jcr:407e9361-b851-4af1-8200-be35c71a2f0e/hk_china_eqt.pdf

友邦強積金優選計劃-中港基金,基金經理是柏瑞投資,跑輸原因是科技股佔比較多,包括騰訊9.36%,阿里巴巴5.56%,美團4.74%,3家佔組合19.66%。


https://www.aia.com.hk/content/dam/hk/common/form-and-guides/employer/forms/aia-mpf-prime-value-choice-fund-performance-review-may-2021.pdf

至於跑贏恆指的香港基金持有什麼股票?



跑贏的有

1.海通MPF退休金-海通香港特區基金 回報率22.4%未有透露持股比例

https://www.htisec.com/asm/tc/mpf_details.jsp?fund_id=23



2.永明強積金集成信託計劃-施羅德強積金香港投資組合 回報率20.6%

只有截列3月31日的數據,騰訊與BABA只佔11.96%,美團沒有上十大,匯豐也沒有上十大,創科669佔4.23%(過去1年升幅80%),海天國際1882佔3.85%(過去1年升幅80%)。



https://www.schroders.com/hkrprewrite/retire/zh/attach.aspx?fileid=e0c6e3e23b4741c5a01755ac3028a24a.pdf

3.永明強積金基本計劃-永明強積金基本計劃香港股票投資組合回報率20% (這個是直接投資施羅德機構匯集基金)


4.永明彩虹強積金計劃-永明強積金香港股票基金 回報率16.5%

騰訊與BABA只佔12.3%,美團沒有上十大,創科669佔1.8%,安踏佔2.3%,招行2.5%。



https://www.sunlife.com.hk/content/dam/sunlife/legacy/assets/hk/Investment/MPF%20-%20ORSO%20fund%20prices%20-%20performance/MPF%20fund%20prices%20-%20performance/Rainbow_MPF_Quarterly_Update.pdf



5.宏利退休精選(強積金)計劃 -安聯香港基金 13.5%

美團騰訊巴巴佔比都有20.92%,應該十大以外賺返黎。


結論

今次不是教大家選強積金,只是俾大家回顧返過去一年表現,以及思考一下未來。過去一年不等於未來,如果要比較應該要比較過去每一年表現。思考既地方係恆指最近調動成份股是否好的策略? 股票基金經理是否積極吸納好公司去跑贏指數? 

上面張圖是基金規模,很多人因為覺得基金未必跑得贏指數所以直接買追蹤指數基金,除了永明,永明個基金規模真的很大,是407億,比第2名追蹤恆指的HSBC基金334億多出73或21.8%,比第3位宏利的154億高出2倍有多。原因也不用多說,之前多年跑贏恆指吸引很多人投資。重申我沒有要推薦任何基金。但大家可以認真睇下跑贏好多既基金,是有積極持有較多經營好既公司股票,從而使自己跑贏大市。

但可以講少少應該點揀基金,如果你覺得某些公司無咩增長前景,股價未來增長不會高,但基金十大持股有佢,你就最好不要選擇。舉個例,十大持股比較多公司有匯豐及招行,兩家銀行你覺得招行會升得快過匯豐,咁你揀基金要睇十大最好只有招行,沒有匯豐。又例如,你覺得創科好正,有D公司十大持股有,咁就岩哂你。以下是恆指最新成份股佔比,你可以思考一下佢入面成份股比例你覺得點,我就唔講自己睇法,大家有自己睇法,我講出黎話某某公司唔好只會引來部份人不同意。你可以直接對十大佔比高既公司打分,再乘返佔比,計一計大概分數,就會揀到適合你的基金。基金只提供十大持股,要比較真的有困難,大家只能有限資訊內選擇,沒有辦法,除非積金局要求基金披露更多持股。


https://www.hsi.com.hk/static/uploads/contents/zh_hk/news/pressRelease/20210820T000000.pdf

最後,大家如果有興趣睇多D 這類MPF資料分析,就like多點這篇文及share多點出去,多人睇我先寫多d。

最後最後都係要講返收費欄

收費欄一周年紀念(半價code)EDWARD2021

在訂閱升級版一個月時輸入:EDWARD2021,就可以半價訂購

收費欄傳送門: https://bit.ly/QuamnetEdwardLee




沒有留言:

張貼留言